reede, 3. oktoober 2008

KASULIKUD ABIVAHENDID SÖÖGITEGEMISEKS - mikrolaineahi

Mikrolaineahjus on väga mugav soojendada toitu.
Mikrolaineahjus saab sulatada ka liha ja muid külmutatud toidukaupu.

Seal saab lihtsalt sulatada tarretise tegemisel paisutatud zelatiini, mida muidu peaks pliidi kohal vesivannis segades sulatama, samuti saab seal edukalt sulatada shokolaadi.

Jällegi üks elu mugavamaks tegev abimees!

Valida kindlasti sulatamist võimaldav mudel ja digitaalne võiks ka olla, seal saab sekundite või minutite kaupa valida soojendamise aega. Mehhaaniline mudel alla minuti ei võimalda valida. Kuid nüüd ma teen siia paranduse, sest sellele jutule tuli kommentaar, et pimedal inimesel on väga raske või võimatu digitaalset kasutada. Ja ma pean tõesti vabandama ja tunnistama, et ma olen olnud natuke rumal ja tähelepanematu, mõeldes sellele, et digitaalsel on hea mugav aega lisada kümne sekundi kaupa, ei ole ma isegi pannud tähele seda, et tegelikult värviliselt joonistatud nupud, kust saab erinevaid aegu panna, ei olegi tegelikult kõrgemad, käega katsutavad, vaid hoopis tasapinnalised. Nii et siiski mehhaanilist oleks lihtsam kasutada nagu välja tuli. Veelkord vabandan!
Paljudel mikrolaineahjudel on ka grillimise võimalus, millega saab spetsiaalse resti peal grillida näiteks kanakoibi. Samuti on parematel mudelitel meeldetuletussignaal kui soojendamise aeg on läbi. Võimsus võiks olla vähemalt 800 vatti.

Otsisin internetist mehhaanilisi mikrolaineahjusid, millel oleks nii sulatus kui ka grill. ja leidsin sellise: G2712NR Mikrolaineahi Samsung, hind 1350 krooni. Mehhaaanilised lülitid, grill, sulatusfunktsioon, taimer kuni 6o minutit, võimsus 850 vatti, grillil 1100 vatti, müügil Viva elektroonika poodides.

Mikrolaineahju puhul ei tohi unustada, et sinna ei või panna igasuguseid nõusid, metallist ja metalli sisaldavaid, isegi hõbe või kuldmustrit või triipu ei tohi nõudel olla.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kahjuks on digitaalseid pimedal inimesel raske või tegelikult võimatu kasutada, eriti kui on ytegemist puute tundliku tablooga! Mina kasutan juba ammu mehaanilise kellaga / keeratavate nuppudega varianti .Üldiselt saab alustada väiksemast ajast ning vahepeal katsuda kas on sulanud või valmis!

Sille ütles ...

Aitäh tähelepaneku eest! Ma mõtlesin sellele, et digitaalsel saab aega panna 10 sekundi kaupa, et see on eelis, aga tõesti ma ei mõelnud sellele, et seal ei ole 10 sekundi panekul ja minuti paneku nupul ju kõrgemat pinda, mis eraldaks neid üksteisest. Ma ise eemalt näen, et need on värvilised, aga et nad on tasapinnalised, seda ma isegi ei olnud märganud. Ma vabandan!