reede, 3. oktoober 2008

KASULIKUD ABIVAHENDID SÖÖGITEGEMISEKS - väikesed mõõdunõud detsiliitrite järgi

Kuna olen retseptides, mis ma siia panen kogused teisendanud detsiliitriteks, siis oleks neid retsepte väga lihtne teha kui leiduks abiline, kes mõõdukannu abil testiks erineva suurusega topse-kausse ja saaks koostada sellise üksteise sisse kuuluvate kausside komplekti, kus oleks nõu, mille ääreni täis mõõt oleks
pool detsiliitrit,
üks detsiliiter
poolteist detsiliitrit
2 detsiliitrit
2,5 detsiliitrit
pool liitrit

saab ka vähematega hakkama, aga mina koostasin ühe sellise komplekti ja iga kausi -topsi alla kirjutasin veekindla vildikaga mõõdu, mida saab vajadusel abistaja käest küsida kui meelest ära läheb.

Tore kui sa leiaksid inimese, kes koostaks sulle sellise komplekti, see eeldab muidugi natuke ringi vaatamist ja otsimist, et leida just õige suurusega nõud, aga lihtsustab retsepti järgi tegemist tunduvalt.

Kui sa elad Viljandis ja vajad selles osas abi, siis võid saata mulle emaili: sille.varblane@gmail.com või jätta siia kommentaari ja ma võin aidata.

Kommentaare ei ole: