teisipäev, 28. juuli 2009

Uued retseptid

Lisasin siia 21 retsepti. Lubasin 1. augustiks, aga sain natuke varem valmis. Otsustasin, et hakkangi kord kuus esimesel kuupäeval või esimeseks kuupäevaks lisama retsepte, kas just iga kord nii palju, seda ei oska öelda. Võite juba nüüd hakata mulle saatma retseptisoove järgmiseks kuuks. Need, kes mulle saatsid meili ja kirjutasid oma soovidest, nendega ma püüdsin arvestada ja lisada siia neid retsepte, mida nad soovisid. Retsepti nimetuse juurde lisasin ka soovija nime, lehe küljel on ka alajaotustes nüüd vastavalt teie nimele alajaotused, näiteks retseptid Annikale jne.



Head avastamist ja võite julgelt mulle kirjutada meilile sille.varblane@gmail.com



Neile, kes on mulle meili saatnud ja kelle meiliaadressid on mul olemas, saadan ka edaspidi teate, kui lisan uusi retsepte.



Head keetmist-küpsetamist!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on